2020年12月1日   発熱外来を開設しました。

37.5度以上の発熱がある方や、咽喉の痛みや咳など、軽度の風邪症状の方でも4日間以上続く方が対象です。

開設時間は月曜日、火曜日、木曜日、金曜日の午後2時から午後4時です。

これらの症状に該当し、診療を希望される方は、電話で来院時間をご予約ください。

電話なしに直接来院されても、診療できないことがございます。

可能な方は自家用車での来院をお願いいたします。

発熱外来の時間帯には通常の診療はできません。いつものお薬や風邪以外の症状の方は、午前中、もしくは午後4時から午後6時までの間にお越しください。

感染拡大防止のため、ご協力よろしくお願いいたします。

We have opened our fever clinic. If you are feverish with body temperature higher than 37.5℃ or have upper respiratory symptoms lasting more

than 4 days, please call 099-222-5758 for an appointment.

We attend fever patients only on Mondays, Tuesdays, Thursdays, and Fridays between 14:00 and 16:00 in view of preventing further

spread of possible COVID-19 (coronavirus infection).

2020年7月9日    新型コロナウイルス感染症のさらなる拡大防止のため、院内ではマスク着用をお願いします。

To protect yourself and others from coronavirus infection, you are requested to wear a mask during your stay in the premises.